تیم ملی والیبال زنان در فینال با نتیجه سه بر صفر بازی را به ترکیه میزبان واگذار کردند و با کسب عنوان نایب قهرمانی، مدال نقره را بر گردن آویخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زنان هاکی ایران حریف آسیایی را دو رقمی کرد!
وزیر کشور گفت: زنان کشورمان به مسئله عفاف و حجاب معتقدند و به آن عمل می‌کنند آنها ذهن و روحشان را برای پرداختن به مسائلی که در دنیا مهم است، آماده می‌کنند.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت:اینستاگرام از حذف بیش از ۳ میلیون پست مربوط به معامله سلاح جنگی در زمان اغتشاشات، بر اساس درخواست رسمی ایران خودداری کرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران با پیروزی مقابل استرالیا در رتبه پنجم مسابقات چلنجرکاپ آسیا قرار گرفت تا رکورد جدیدی را برای کشورمان به ثبت برساند.
تیم ملی والیبال زنان ایران با پیروزی مقابل استرالیا در رتبه پنجم مسابقات چلنجرکاپ آسیا قرار گرفت تا رکورد جدیدی را برای کشورمان به ثبت برساند.
در پایان رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در باکو، تیم ملی ایران در بخش مردان به جایگاه دوازدهمی اکتفا کرد.
بانوان وزنه برداری کشورمان در دسته ۸۱ کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا به مدال نرسیدند.
در آغاز چهل و پنجمین سال حیات جمهوری اسلامی، در این گزارش تلاش شد که منصفانه نقاط ضعف و قوت ورزش ایران بعد از انقلاب بررسی و کارنامه ورزش کشور با دوران پهلوی مقایسه شود.
در آغاز چهل و پنجمین سال حیات جمهوری اسلامی، در این گزارش تلاش شد که منصفانه نقاط ضعف و قوت ورزش ایران بعداز انقلاب بررسی شود و کارنامه ورزش کشور با دوران پهلوی مقایسه شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به ضرب و شتم زنان اسیر فلسطینی در زندان "دامون" واکنش نشان داد و گفت: ضرب و جرح زنان اسیر فلسطینی در زندان "دامون" رژیم صهیونیستی نفرت انگیز است.
سخنگوی وزارت امور خارجه به ضرب و شتم زنان اسیر فلسطینی در زندان «دامون» واکنش نشان داد.
به پیشنهاد معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده، ایران عضو سازمان توسعه زنان سازمان همکاری اسلامی می‌شود.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اعلام خبر ارسال لایحه عضویت ایران در سازمان توسعه زنان سازمان همکاری‌ اسلامی به مجلس در راستای ارتقای نقش زنان در تحولات اجتماعی و اقتصادی و غلبه بر چالش‌های پیشِ روی آنها و توسعه همکاری زنان ایران و کشورهای دیگر خبر داد
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ایران یاریگر ادامه تحصیل زنان افغانستان است.
آمریکا با ادعای این که سیاست‌های ایران «به طرز فاحشی با حقوق زنان و ضوابط کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل مغایرت دارد»، آن‌ها را محکوم کرده است.
تیم ملی هندبال زنان ایران در جریان مسابقات قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی، مقابل استرالیا به برتری رسید.
خیلی عجیب است که کشور‌هایی مانند کره جنوبی، کویت، اندونزی، مالزی و ... در زمان انقلاب از ما عقب‌تر بودند، اما سیاست‌هایی که در پیش گرفتند منجر به این شد که الان در نقطه‌ای قرار بگیرند که بسیار جلوتر از ایران باشد
مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در حاشیه مسابقات جهانی ترکیه برگزار و ایران با اکثریت آرا به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ انتخاب شد.
به صراحت و بر مبنای اعتقادِ عقلانی و ایمان به حقایق مذهبی، باید ابراز ناخشنودی و نگرانی کنیم که اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که به جای علامه طباطبایی و استاد مطهری در کلام شیعه و مرحوم بهبودی و استاد حکیمی در پالایش نقلیات و فرهنگ روایی، این نوع خرده فرهنگ کلامی حاکم شده و همچون موریانه در حال جویدن بُنه و بنیه مذهب و سست کردن بنا و بنیان ایمان مردم است.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام کنفدراسیون آسیا نمایشی تحسین‌برانگیز مقابل ژاپن داشت اما شکست خورد.
تیم ملی والیبال زنان ایران برای حضور در مسابقات جام کنفدراسیون آسیا امروز (جمعه ۲۸ مرداد) تهران را به مقصد فیلیپین ترک کرد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد تا نخستین مدال بین‌المللی والیبال زنان کشورمان به رنگ نقره‌ای باشد. تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار نهایی این بازی‌ها به مصاف ترکیه میزبان مسابقات رفت و سه بر صفر با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۵ نتیجه را حریف واگذار کرد. شاگردان الساندرا کمپدلی با پذیرش این شکست به مقام نایب قهرمانی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی اکتفا کردند تا نخستین مدال بین‌المللی تاریخ والیبال زنان ایران به رنگ نقره‌ای شود.
تیم ملی والیبال زنان ایران مقابل ترکیه شکست خورد و به مدال نقره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی رسید.
فرمانده کل سپاه گفت: زنان این سرزمین با وقار هستند و از گوهر حجاب خود مانند سنگر دفاع می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ